Üdvözöljük iskolánk weboldalán

Nyeremény kirándulás Kecskeméten!

Márciusban iskolánk 5 fős csapata részt vett a Schnitta Sámuel Országos Vendéglátótanuló Csapatverseny döntőjében, ahol az előkelő 4. helyen végzett. 2 pincér-, 2 szakács- és 1 cukrásztanuló közös munkával érték el ezt az igazán szép eredményt. Nyereményük egy programokkal teli kecskeméti kirándulás volt, melyet a napokban (június 6-7.) töltöttünk el.

Délelőtt a Cifra Palota, Városháza, 0 km kő, Kéttemplom köz, Katona József Színház, Aranyhomok Hotel épületek közt sétálva a városközpont nappali arcát néztük meg. Délben a 48-as étterem vendégei voltunk Korenika Attila üzletvezető jó voltából, ahol a minőségi vendéglátást emberközelből láthattuk. Minden pillanatát élveztük.

Délután a kecskeméti rajzfilmstúdiót kerestük fel, ahol bemutatták, hogyan készültek a rajzfilmek a kezdetektől napjainkig. Következő állomásunk a Sheraton Hotel volt, ahol egy éjszakát tölthettünk el teljes ellátással. Első utunk a wellness részlegre vezetett. A többórás jakuzzi és szaunavilág után jólesett a vacsora. Nehezen tudtunk választani a sok finomság közül. Kecskemét by night: nagy séta, biliárd és csocsó, majd vissza a szállodába. Fáradtan vonultunk el a szobákba.

Reggel ismét büféasztal várt bennünket, szinte minden ételt megkóstoltunk. Jóllakottan indultunk tovább. Kerekegyházán régi emlékeket kerestünk, majd hazafelé útba ejtettük a híres Szentkirályi ásványvíz gyárat. Már csak egy kis fagyizásra maradt időnk, mielőtt hazaértünk.

Minőségi, szakmai kirándulás részesei lehettünk!

A verseny és az utazás részesei: Boros Amanda (10. D), Borók Viktória és Sándor Kata (10. A), Kalmár Zsolt (11. A), Szekeres Máté (10. D) osztályos tanulók.